Wednesday, April 2, 2014

New

Assalamualaikum. Hai. Okay. This is my first post and my first time in blogging world. I do feel a bit awkward but I'll try my best to overcome it. And here we go, this is my so-callled introduction. Heh.

Dulu, aku adalah letak hasrat nak buat blog. Sebab entah. Macam best je dapat cerita segala benda nak diceritakan. Takde limit, takde halangan, kau boleh sesuka hati je nak cakap apa pun. Kau punya blog en ? Jadi sedikit sebanyak kau ada hak nak cakap apa pun. Aku tak cakap kau ada hak sepenuhnya but you at least ada lah sikit hak tu. Daripada takde langsung ? 

Jadi, nak dicantikkan jalan ceritanya, tetiba je hasrat tu muncul balik hari ni. Tiba-tiba je. Pelik ke ? Dan memandangkan ada masa senggang beberapa jam, aku guna waktu tu untuk create this blog and this is it. Blog yang tak capai umur 24 jam lagi. Terimalah blog yang tak seberapa ini dengan hati yang terbuka luas. Haha. *sarcastic laugh*. Tapi sungguh aku cakap, aku tak pandai ah nak jadi budak yang ekstrovert. Payah doh nak bukak story dekat orang lain. Apatah lagi nak cerita pasal kisah hidupku yang sangat indah biasa biasa je ni. Aku lebih suka jadi introvert yang confirm takkan kacau hidup orang lain punya. Orang yang kacau hidup aku ada lah. Tu sebab payah sikit aku nak blogging ni. Tapi kali ni, aku cuba untuk jadi seseorang yang open tapi bukanlah terlampau open sangat sampai privacy bawah epidermis pun nak dipecahkan. Melampau lah tu. 

Di sini, aku cuma nak share dengan readers about what am I thinking. The random-ness of Tasquare. Anything. Boleh jadi isu semasa ke, pasal realiti, pasal masyarakat keliling, serba sedikit pasal aku ke, it could be anything. Random. Maybe I would find a topic and I'll be ranting all the way around 'bout that particular topic. Or maybe I'll be doing some book reviews especially on Hlovate's. Apa-apa je lah. 

So yeah, I'm gonna end this. Moga ada readers yang sudi baca blog ni walau seteruk mana blog ni akan jadi after this moment. Aku cuma nak cakap, mohon jangan terasa kalau ada perkara yang aku post, menusuk jantung hati kome. It's normal la weh. Sebab semua benda yang aku akan tulis, it is based on the reality. If that thing doesn't happen, why should I wasting my time for typing then ? Tak ke ? -.-

Heed.

No comments:

Post a Comment